If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аааа, видях, че в една друга тема по-надолу по подобен проблем си бил доста по-изчерпателен, но все пак.
Макар, че във форума има изписана доста полезна информация за подобни проблеми, но изка повече търпение.
Извинявам се мислех че е ясно Проблема идва от геометрията турбината не се разтоварва правилно преразвърта се и свири - обикновенно и спрасква някой маркуч поради високото налягане На бош диагностиката (а и не само) колата показва грешка в мап сензора - да ама не мапа си е наред просто турбината го изтаванва и светва инжекциона
Извинявам се мислех че е ясно Проблема идва от геометрията турбината не се разтоварва правилно преразвърта се и свири - обикновенно и спрасква някой маркуч поради високото налягане На бош диагностиката (а и не само) колата показва грешка в мап сензора - да ама не мапа си е наред просто турбината го изтаванва и светва инжекциона
Благодаря за отговора.
Та разбрах от къде идва проблема, но не разбрах как се решава. В смисъл от управлението му а не от самото турбо.
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
сваля се турбото, разглобява се откъм горещата част и се кисне, чисти, докато лопатките на направляващото апаратче започнат да се движат свободно. Имаше из темите някъде степ-бай-степ упътване със снимки как се прави
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
сваля се турбото, разглобява се откъм горещата част и се кисне, чисти, докато лопатките на направляващото апаратче започнат да се движат свободно. Имаше из темите някъде степ-бай-степ упътване със снимки как се прави
Благодаря. Чел съм я тая тема.
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Здравейте, имам почти същия проблем, като дам яко газ, около 4000 оборота светка лампа с една пръскаща дюза и спира подаването на газ и колкото и да натискаш нищо не става, трябва да пусна педала и да го натисна пак за да продължи да набира и...много скоро пак прекъсва.... иначе на 1ва и на 2ра колкото и да и давам газ не прекъсва...а пък от вчера се появи някакъв звук от турбото над 4000 оборота се чува едно изцвилване накрая и много ме притесни, иначе мисля, че разлика във вървенето като изключим прекъсването на пълна газ няма...
колеги имам същия проблем,смемих мап датчика лампата пак свети но негуби мощност. маркучите на турбото трябва да проверя, ако от там не е в сервиза.
Cтава въпрос за 156 1.9 JTD .Kолеги имам един въпрос в тая тематика.. Та следния проблем днеска видяй че се е спукал маркуч на турбото който влиза в двигателя.. малка цепка около 2 см но странното е че има пръски масло около дупката.. С армирана лента на Тиса смятам да го изолирам мисля че може да се получи. Но какво правим с маслото което е вътре по тръбите щом чак от налягането го пръска през дупката навън на пръски,това ме притеснява в случея . Дайте съвет какво става ,турбото ли си заминава ? Не пуши при подаването на газ..
Cтава въпрос за 156 1.9 JTD .Kолеги имам един въпрос в тая тематика.. Та следния проблем днеска видяй че се е спукал маркуч на турбото който влиза в двигателя.. малка цепка около 2 см но странното е че има пръски масло около дупката.. С армирана лента на Тиса смятам да го изолирам мисля че може да се получи. Но какво правим с маслото което е вътре по тръбите щом чак от налягането го пръска през дупката навън на пръски,това ме притеснява в случея . Дайте съвет какво става ,турбото ли си заминава ? Не пуши при подаването на газ..
Мога да ти кажа само за армировката - при мене е сцепен маркуча и с кво ли не го лепих... нищо не става - тва е маркуч който се раздува и охлабва в един момент лепенките. Така че спасението е нов.
Относно маслото - някой друг да каже - и при мен е така - самия маркуч е омаслен, и сцепен, при подаване на гас не изпушва(или поне не е видимо)
П.П. Сега колата ти върви ли нормално? Мойта като го сцепи започна да не върви както трябва след 3000 оборота
Cтава въпрос за 156 1.9 JTD .Kолеги имам един въпрос в тая тематика.. Та следния проблем днеска видяй че се е спукал маркуч на турбото който влиза в двигателя.. малка цепка около 2 см но странното е че има пръски масло около дупката.. С армирана лента на Тиса смятам да го изолирам мисля че може да се получи. Но какво правим с маслото което е вътре по тръбите щом чак от налягането го пръска през дупката навън на пръски,това ме притеснява в случея . Дайте съвет какво става ,турбото ли си заминава ? Не пуши при подаването на газ..
Купи си нов маркуч и друго не барай, това че има масло е нормално все турбото е над 10годишно Спокойно нищо му няма, ако разбира се на ти намалява значително нивото маслото
ами да ти кажа осетих че нещо мощноста падна и реших да прегледам тръбите по турбото и видях тази цепка 2 см е а оказва влияние ... мисля че в високите е мудна. но в 2500 си върви що годе добре
---------- Post added at 00:09 ---------- Previous post was at 00:07 ----------
Купи си нов маркуч и друго не барай, това че има масло е нормално все турбото е над 10годишно Спокойно нищо му няма, ако разбира се на ти намалява значително нивото маслото
Щом за маслото е нормално да има др не ме притеснява тогава.. а колко струва нов този мъркуч ?
ами да ти кажа осетих че нещо мощноста падна и реших да прегледам тръбите по турбото и видях тази цепка 2 см е а оказва влияние ... мисля че в високите е мудна. но в 2500 си върви що годе добре
---------- Post added at 00:09 ---------- Previous post was at 00:07 ----------
Щом за маслото е нормално да има др не ме притеснява тогава.. а колко струва нов този мъркуч ?
Comment